Sunday, February 6, 2011

新手急問:頭一二日上奶啲奶係咪會出得好慢? - 母乳餵哺 - 親子王國

新手急問:頭一二日上奶啲奶係咪會出得好慢? - 母乳餵哺 - 親子王國

我今日係生完第5日,因為阿b喺醫院冇得埋身餵, 只係可以自己泵, 尋日開始用泵會有啲奶出, 但係係好慢好慢, 要泵1個鐘先有50ML,請問呢個情況會唔會持續?定係會改善架?

當D乳線再通D就會有改善ga la,我果時阿B都係係NICU,我都係泵出黎,我果時好勤力,3個鐘1次(NICU姑娘話阿B都係3個鐘1次)。。

要勤力D泵, 3個鐘一次, 冇奶都要照泵, 多食飯, 多飲水, 奶, 魚湯, 多休息, 要訓, 有機會比BB啜多D. 希望可幫妳.

我初初都係咁,只要你勤力晚上keep 住比bb 啜 or 泵就會好d, 慢慢大腦會知你要多d奶會造多d比你嫁喇,唔好見無奶出就放棄
我初初個兩個星期泵成個鐘先得個60ml......而家兩個幾月, 15分鐘就已經有成 260ml 以上

No comments:

Post a Comment